Aplikacje dedykowane

Zastosowanie w Firmie rozwiązań informatycznych, które dopasowane są do jej indywidualnych potrzeb, to podstawa usprawnienia procesu sprzedażowego. W związku z tym zajmujemy się tworzeniem aplikacji dedykowanych, a każda z nich to dokładna odpowiedź na oczekiwania odbiorcy naszych usług. Podczas powstawania aplikacji, od początku do końca, brane są pod uwagę zadania jakie jego zdaniem powinna spełniać.

Wdrożenie w Firmie aplikacji dedykowanej pozwala na zautomatyzowanie, usprawnienie i przyspieszenie procesów sprzedażowych, a także wyeliminowanie ryzyka pojawiania się błędów. Tego rodzaju system może być też wykorzystany do zarządzania bazami produktów, stanami magazynowymi, marżowaniem czy do sprawnego rozwiązywania sytuacji związanych z dysponowaniem jednym rodzajem produktu od kilku producentów. Proponujemy Ci także rozwiązania w postaci importerów czy integracji, dzięki którym możliwe jest łączenie systemów Firmy, dostawców, a także kurierów. Taka integracja oprogramowania sklepowego, magazynowo-księgowego czy ERP z systemami firm współpracujących bardzo ułatwia obieg informacji i realizację procesów zakupowo sprzedażowych.

 

aplikacje

 

DOSTĘPNE SYSTEMY

B2B czyli Business to Business – oznacza ogół relacji pomiędzy firmami. Jako system informatyczny umożliwia połączenie wielu procesów, które zachodzą pomiędzy Twoją Firmą a jej partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami, a także punktami sprzedaży lub punktami świadczenia usług. System integruje sprzedaż z oprogramowaniem magazynowo-księgowym oraz znacznie usprawnia przygotowanie ofert i zamówień, potwierdzanie ich, dokony¬wanie płatności, realizację transak¬cji, szukanie ofert, wystawianie do¬kumentów związanych z realizacją transakcji oraz działania marketingowe.

B2C czyli Business to Customer – oznacza ogół relacji pomiędzy Firmą a Klientem. Jako system informatyczny umożliwia połączenie wielu procesów, które zachodzą pomiędzy Twoją Firmą a ostatecznymi Klientami. B2C to wszelkie transakcje zawierane drogą elektroniczną, do których dochodzi w relacji przedsiębiorstwo-konsument.

Autorski sklep internetowy – dzięki zastosowaniu oprogramowania, które robione jest od podstaw dla konkretnego odbiorcy naszych usług możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań dotyczących sprzedaży. Daje to szansę na wyróżnienie się Firmy na tle innych sprzedawców, korzystających z platform sklepowych, które są powszechnie dostępne. Podczas realizacji zaawansowanych projektów, które dotyczą Firm planujących rozwój w określonym kierunku, od razu bierzemy pod uwagę możliwość rozbudowy oprogramowania w przyszłości. Oznacza to, że sklep będzie mógł się rozwijać, zyskując nowe funkcjonalności.

CMS czyli Content Management System – to system do kompleksowego zarządzania treścią Twojej strony internetowej. Dzięki niemu można bez problemu dodawać i usuwać treści, zdjęcia czy multimedia. Pozwala także na rozbudowę serwisu o kolejne strony czy podstrony. Wszystko po to, aby strona mogła być systematycznie aktualizowana i rozszerzana.

CRM czyli Customer Relationship Management – odnosi się do zarządzania wszystkimi interakcjami z Klientem. Znacznie usprawnia procesy pozyskiwania i obsług Klientów. Jako system informatyczny daje przede wszystkim możliwość powiększenia bazy osób korzystających z oferty Firmy. Celem i główną korzyścią z zastosowania CRM jest zdobywanie nowych Klientów oraz zwiększenie skuteczności, jeśli chodzi o zaspokajanie potrzeb tych obecnych.

ERP czyli Enterprise Resource Planning – Zaawansowane Zarządzanie Zasobami to klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem w różnych obszarach biznesu. ERP są systemami modułowymi, których integracja odbywa się bez duplikowania informacji. Główne cele to optymalizacja procesów zachodzących w przedsiębiorstwie oraz zoptymalizowanie wykorzystywania jego zasobów.