E-marketing

STWORZENIE SERWISU CZY E-SKLEPU TO JESZCZE NIE WSZYSTKO

Żeby pozyskać jak największą ilość Klientów internetowych trzeba zadbać o odpowiedni wygląd i funkcjonalność platformy sprzedażowej, ale to jeszcze nie wszystko. Bez podjęcia działań mających na celu zwiększenie ilości odwiedzin portalu czy e-sklepu, ich odszukanie w sieci może być trudne. Dlatego naprawdę warto zainwestować w profesjonalną kampanię reklamową.

 

SKUTECZNY MARKETING INTERNETOWY

Możemy zaoferować różne rodzaje promocji w Internecie. Jednak żeby realizacja kampanii reklamowej pozwoliła osiągnąć ustalone cele, należy je najpierw dokładnie określić. Dlatego wszelkie działania marketingowe rozpoczynamy od ustalenia Twoich potrzeb. Dobranie odpowiednich narzędzi, to dopiero kolejny etap. Każdorazowo uzasadniamy naszą propozycję. Natomiast kiedy zostanie już ostatecznie ustalone jakie formy marketingu internetowego będą najbardziej pożądane, warto pamiętać że to nie koniec fachowej analizy. Tak naprawdę przez cały czas trwania kampanii reklamowej robimy wszystko, aby była możliwie jak najbardziej skuteczna. Jednocześnie informujemy Cię na bieżąco jak sprawdzają się dotychczas stosowane rozwiązania.

Marketing internetowy

 

FORMY PROMOCJI W INTERNECIE

Ponieważ istnieje spory wybór form marketingu internetowego i każda z nich daje możliwość realizacji różnych celów, w związku z tym przebieg kampanii reklamowej warto skonsultować ze specjalistami. Każda z naszych propozycji ma swoje uzasadnienie, ponieważ zajmujemy się także efektywnym stosowaniem poszczególnych rodzajów promocji internetowej. W związku z tym zapraszamy na spotkanie podczas którego poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy rozwiązanie, polegające na wyborze optymalnych sposobów promocji. Mogą one przybierać postać następujących działań:

  • Pozycjonowania czyli wypromowanie Twojego serwisu/sklepu na najwyższe możliwe pozycje w wynikach wyszukiwarki google.pl, pod zdefiniowane słowa/frazy kluczowe
  • Prowadzenia kampani AdWords, Display Network, Google Shopping, Remarketing;
  • Prowadzenia kampani Facebook Ads;
  • Zastosowania na blogach i  forach internetowych form marketingu szeptanego;
  • Zastosowania Content marketingu, e-PR poprzez przekazywanie informacji do mediów internetowych;
  • Zastosowanie Net PR Synergy (NPRS) poprzez zarządzania komunikatami wizerunkowymi;
  • Zastosowanie copywritingu poprzez tworzenie unikalnych treści na strony www, tworzenie tekstów SEO;
  • Prowadzenie i promowanie blogów firmowych;
  • Tworzenie newsletterów, mailingów i narzędzi do zbierania adresów czyli e-mail marketing.