Aktynova Sklepy Shoper i PozycjonowanieAktynova Sklepy Shoper i Pozycjonowanie

Aktynova Sklepy Shoper i Pozycjonowanie

Kompleksowa obsługa marketingowa firm, wdrożenia sklepów Shoper i SOTE oraz stron internetowych

T: 12 30 70 080
M: 881 708 160

Email: biuro@aktynova.pl

AKTYNOVA Sp. z o.o.
aleja 29 Listopada 130, Kraków

Open in Google Maps
  • Hello
  • Realizacje
  • Usługi
    • STRONY INTERNETOWE RWD
    • SKLEPY INTERNETOWE SHOPER
    • POZYCJONOWANIE | SEO
    • MARKETING AUTOMATION SALESmanago
    • MARKETING INTERNETOWY
    • AUDYT CZYTELNOŚCI STRON
    • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
    • APLIKACJE DEDYKOWANE
  • Blog
  • Kontakt
Zostaw wiadomość
styczeń 2020 / Opublikowano w BLOG

Co zrobić, aby Twój sklep internetowy przynosił zyski

Shoper dobry sklep - Aktynova

Otwierasz czy już masz sklep internetowy, bo tam przenosi sie handel, bo chcesz zwiększyć sprzedaż. Czemu mój biznes nie funkcjonuje? Takie pytania zadaje wiele firm prowadzących biznes w internecie.
Najważniejsze to być zaangażowanym, zdobywać wiedzę i przestrzegać kilku zasad:

1. Zachęcająca estetyka sklepu

Sklep musi dobrze wyglądać, mieć czytelny i profesjonalny design, po prostu zachęcać do zakupów. I to na każdym urządzeniu (czyli być responsywny i czytelny zarówno na laptopie, tablecie czy telefonie). Jednak to wcale nie musi oznaczać przeładowanej strony, sprawnie zaprojektowany minimalizm w wyglądzie strony – duże i atrakcyjne zdjęcia, czytelne i logiczne opisy produktów – to spowoduje że klient który odwiedza twój sklep będzie z tej wizyty czerpać przyjemność, a to już dobry wstęp do zakupów.

2. Porządek w asortymencie

Logiczna kategoryzacja jest niemniej ważnym czynnikiem, który słuzy dobrej sprzedaży. Trzeba spojrzeć na sklep oczami klienta i tak skategoryzować produkty, aby mógł on intuicyjnie przeglądać twoją ofertę – zaczynając od logicznej nazwy kategorii, kończąc na równie logicznie posegregowanych i nazwanych podkategoriach towarów.

3. (Nie) tylko cena jest ważna

Cena produktu – to własnie ją wielu kupujących, stawia na pierwszym miejscu jako impuls do dokanania zakupu. Jednak dla klientów równie istotne mogą być: małe koszty przesyłki, oferty specjalne czy krótki czas realizacji zamówienia. Metod zachęty do zakupów jest sporo, i warto je wykorzystać aby pozyckać klienta.

4. (Nie) obecność w Google

Wybierając platfortę musisz myśleć wielotorowo, również o tym czy jest ono przyjazne dla Google (TAK: oprogramowanie Shoper jest przyjazne dla Google). Jeśli jesteś na początku drogi w w e-biznesie warto pomyśleć o inwestycji w płatne kampanie reklamowe AdWords. To relatywnie mały nakład finansow który pozwala przyciągnąć do twojego sklepu pierwszych klientów aby dokonali pierwszych zakupów.
Pozycjonowanie pomoże zaistnieć w organicznych wynikach szukajki Google. To miejsce gdzie internauci wyszukują produktów, sklepów, informacji. Warto być tam gdzie Twoi klienci i budować swoją markę w interncie.

5. Allegro i dywersyfikacja kanałów sprzedaży

Czy sklep internetowy i sprzedaż na allegro sie wykluczają? Jest sklep, po co inwestować w allegro, tam są miliony sprzedawców – jestem na allegro, tam sprzedaję, troche to kosztuje jednak mam kupujących w jednym miejscu. Otóż optymalnia sytuacja przewiduje wzajemne wspieranie i uzupełnianie się tych kanałów. Masz nowy sklep, mało komenarzy, użytkownik może poprzez link sprawdzić twoją wiarygodność na allegro. Również kupiec z allegro kolejne zakupy może dokonać w twoim sklepie internetowym. Możliwości wpływania jedej platformy na druga jest sporo, a to wszystko po to aby ziększyć sprzedaż i rozpoznawolność marki.

6. Poznaj swojego klienta

Dla wielu kwestia trudna do rozpoznania „Kim jest mój klient i jakie są jego potrzeby, skąd się o tym dowiedzieć?” Chyba najprościej z Google Analytics (a shoper to bardzo ułatwia) To narzędzie z typu „musi być”. Pozwoli poznać klientów, dostosować sklep, wygląd czy nawet koszyk pod preferencje klienta. Sprawdzisz ile jest wejść a ile zakupów, czy może klienci przechodzą do koszyka a potem „uciekają”? Możliwośći narzędzie są ogromne, a wiedza bezcenna. A jeśli jednak mało wtedy rozszerzasz działania na Google Tag Manager kóty może jeszcze więcej i bardziej dokładnie.

Ostatnie wpisy

  • aktynova facebook obsługa blog

    Jak skutecznie reklamować się na Facebook?

    Reklama w sklepie internetowym to dla wielu prz...
  • nowa wyszukiwarka shoper aktynova

    Nowa wyszukiwarka SHOPER = większa sprzedaż

    Już jest! nowa zaawansowana wyszukiwarka w skle...
  • aktynova zakypy online shoper blog

    Zakupy i płatności online – jak radzą sobie z nimi Polacy?

    Polacy coraz częściej i więcej kupują przez int...
  • shoper mobilny sklep aktynova

    Dlaczego mobilny e-sklep sprzedaje więcej?

    Umiejętne dopasowanie e-sklepu do wymogów Googl...
  • SSL blog aktynova szyfrowanie, bezpieczna strona ssl

    Dlaczego certyfikat SSL jest taki ważny? Warto go mieć?

    Certyfikat SSL to protokół, który stanowi najwi...

Chmura tagów

ZADAJ PYTANIE

Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

KONTAKT

T (+48) 12 30 70 080
T (+48) 881 708 160

Email: biuro@aktynova.pl

AKTYNOVA SP. Z O.O.
Aleja 29 Listopada 130
31-221 Kraków

Open in Google Maps

USŁUGI

Strony internetowe rwd
Sklepy internetowe shoper
Pozycjonowanie | seo
Marketing automation salesmanago
Marketing internetowy
Audyt czytelności stron
Media społecznościowe
Aplikacje dedykowane

STRONY

O Firmie

ARTYKUŁY


SPRAWDŹ CIEKAWE ARTYKUŁY NA BLOGU

Aktynova Sklepy Shoper i Pozycjonowanie

© 2018 AKTYNOVA SP. Z O.O.

DO GÓRY