MARKETING AUTOMATION SALESmanago

Czym jest Marketing Automation

Dziś dobra strona internetowa to nie wszystko. Doskonała oprawa graficzna, perfekcyjne teksty, szeroki dobór asortymentu, a nawet wysoko wypozycjonowana strona przyciągnie potencjalnych użytkowników, ale jak sprawić, aby stali się oni regularnymi, lojalnymi Klientami? Z pomocą przychodzą aplikacje pozwalające na wdrożenie i zastosowanie w Twoim biznesie działań e-mail marketingu.

Czym jest Marketing Automation? Są to wszystkie działania, które mają na celu usprawnienie i zautomatyzowanie marketingu w Twojej firmie. Najprościej mówiąc, narzędzia Marketing Automation mają pomóc Ci w pozyskaniu nowych Klientów oraz zamiany tak zwanego zimnego leada (czyli takiego który dopiero szuka odpowiedniej dla siebie oferty) w gorącego, który z przyjemnością będzie wracał na Twoją stronę oraz korzystał z Twoim usług.

Jak możemy ci pomóc?

AKTYNOVA, dzięki współpracy z SALESmanago – lidera na polskim rynku w zakresie Marketing Automation może łatwy sposób pomóc Ci nie tylko poprawnie skonfigurować platformę, ale także przygotować szczegółowy plan działania w zakresie Marketing Automation.

KONFIGURACJA

Konfigurację systemu SALESmanago z Twoją stroną internetową (liczne integracje z najpopularniejszymi platformami sklepowymi, systemami CRM, czy narzędziami wspierającymi np. Webankietką czy Zapier)

STRATEGIA

Stworzenie pełnej strategii działań z zakresu Marketing Automation

GRAFIKA

Opracowanie graficzne newslettera oraz innych elementów także na Twojej stronie internetowej (pop-up, banery dostosowujące się do przeglądanych przez użytkownika treści, landing page)

CONTENT

Stworzenie treści marketingowych do newsletterów oraz zaplanowanie wysyłek wiadomości

KONCEPCJA

Wykreowanie koncepcji oraz wdrożenie zaawansowanych kampanii marketingowych w oparciu o cykl newslettera, wysyłkę kodów rabatowych, a nawet w połączeniu z działaniami w Social Media

AUTOMATYKA

konfigurację tzw. maili dynamicznych, które automatycznie dostosują się do przeglądanych treści przez Twoich Klientów

Co możesz zyskać dzięki marketing automation?

Dzięki Marketing Automation jesteś w stanie w pełni zautomatyzować pracę z Klientem – począwszy od powitanie poprzez spersonalizowany dobór oferty, skończywszy na mailach transakcyjnych, kodach rabatowych czy wiadomościach po zakupie (np. z proponowanymi kolejnymi produktami lub usługami powiązanymi z już dokonanymi)

Posiadasz już bazę Klientów? Warto odświeżyć znajomość i zachęcić ich do ponownego odwiedzenia strony. Najłatwiej zrobić to poprzez wysyłkę odpowiednio przygotowanego newslettera z popularnymi produktami lub usługami, a następnie stworzyć bardziej zaawansowane kampanie w zależności od zainteresowania poszczególnych Klientów.

Digital body language, czyli poznaj lepiej swojego klienta

Dzięki Marketing Automation precyzyjne określisz nie tylko jakie produkty czy usługi są pożądane przez osoby odwiedzające Twoją stronę, ale także określisz w jaki dzień tygodnia i o której godzinie najlepiej skontaktować się z Klientem czy poznasz sposób przeglądania treści przez Twojego Klienta (na komputerze, mobilnie czy może poprzez tablet).

Wbrew pozorom te wszystkie informacje są bardzo cenne – pozwalają w prosty sposób trafić w gusta nawet najbardziej wymagających Klientów.

Zwiększ konwersję i pomnóż zyski

Dzięki Marketing Automation precyzyjne określisz nie tylko jakie produkty czy usługi są pożądane przez osoby odwiedzające Twoją stronę, ale także określisz w jaki dzień tygodnia i o której godzinie najlepiej skontaktować się z Klientem czy poznasz sposób przeglądania treści przez Twojego Klienta (na komputerze, mobilnie czy może poprzez tablet).

Wbrew pozorom te wszystkie informacje są bardzo cenne – pozwalają w prosty sposób trafić w gusta nawet najbardziej wymagających Klientów.

DO GÓRY