POZYCJONOWANIE | SEO

Daj się znaleźć swoim potencjalnym klientom

Pośród różnych form marketingu internetowego na szczególną uwagę zasługuje pozycjonowanie. Jest ono bardzo skutecznym sposobem na promowanie Firmy w Internecie. Zazwyczaj osoby, które chcą odnaleźć w sieci jakąś informację, przedmiot czy usługę korzystają z wyszukiwarek internetowych. Najczęściej zwracają uwagę tylko na początkowe pozycje wyników wyszukiwania. Chodzi więc o to, żeby strona Twojej Firmy znalazła się wśród nich.

Warto brać pod uwagę fakt, iż Google Polska zajmuje czołową pozycję na krajowym rynku wyszukiwarek. Udział pozostałych wyszukiwarek i katalogów szacuje się na około 5%. Dotyczy to między innymi Polskich Książek Telefonicznych i Panoramy Firm. W związku z tym na pewno warto promować swoją Firmę tam, gdzie teoretycznie może trafić na nią każda z 95% osób korzystających z wyszukiwarek internetowych.

Warunek 1 – dobrze wykonana strona

Punktem wyjścia dla efektywnego pozycjonowania jest właściwe przygotowanie Twojej strony internetowej. Najlepiej tworzyć ją od razu z myślą o przyszłej optymalizacji. Jeśli jednak posiadasz już swój sklep czy serwis i chcesz go wypromować, to chętnie Ci w tym pomożemy. Wystarczy umówić się na spotkanie z jednym z naszych specjalistów i przedstawić swoją stronę internetową. Od razu wyjaśnimy Ci na czym powinna polegać jej promocja, aby rzeczywiście była skuteczna. Audyt strony jest bezpłatny, a dzięki niemu uzyskasz odpowiedź czy wymaga wielu zmian, aby mogła być pozycjonowana.

Jeśli zdecydujesz się na dalszą współpracę, to przede wszystkim zajmiemy się dokładną analizą serwisu pod kątem kryteriów najczęściej używanej wyszukiwarki, czyli Google. Zwykle okazuje się, że trzeba wprowadzić pewne zmiany na stronie. Wówczas, korzystając z dostarczonych przez Ciebie informacji wykonujemy optymalizację. Polega ona przede wszystkim na dopisaniu tekstów lub wprowadzeniu zmian w dotychczasowych treściach i artykułach. Zwykle jest to niezbędne, aby pozycjonowanie spełniło swój cel.

Warunek 2 – odpowiednio dobrane słowa/frazy kluczowe

Wyszukiwanie informacji w sieci odbywa się poprzez wpisanie pewnych słów lub fraz do wyszukiwarki. W związku z tym, żeby Twoi potencjalni klienci znaleźli pozycjonowaną stronę pośród najwyższych pozycji wyników wyszukiwania, trzeba przewidzieć co najczęściej będą wpisywać. Jednak należy uwzględnić tutaj jeszcze kilka spraw. Po pierwsze czy wybrać frazy ogólne czy sprecyzowane? Wykorzystanie ogólnych słów kluczowych to gwarancja większej ilości wejść na stronę. Poza tym serwis trafia na jedno z czołowych miejsc pośród firm działających w tej samej branży. Jednak może się też okazać, że promowanie sprecyzowanych fraz, najlepiej kilku, przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe. W końcu wiele osób szuka w sieci konkretnych produktów i usług.

Podczas dobierania słów kluczowych trzeba też brać pod uwagę obszar działalności Twojej Firmy. Niejednokrotnie korzystne może się okazać umożliwienie Klientowi obejrzenia oferowanych produktów. Dlatego w niektórych przypadkach pozycjonowanie powinno iść również w kierunku promowania sklepu w konkretnej miejscowości czy województwie.

Wszystko to sprawia, że dobranie optymalnych słów kluczowych nie jest proste i oczywiste. Warto więc skorzystać z pomocy specjalistów. Doradzimy Ci jak wybrać słowa czy frazy kluczowe.

DO GÓRY